Sakta går hem genom stan.

Jag Valdemar Boege Myggisch satte oss på en liten gräsplätt vid djurgårds vattnet igår. Soligt, en massa svanar som fräste, bikiki och lite vind. Vi doppade bröd i potatissallad, åt kyckligklubbor, oliver, banan, vindruvor, mandarin, naturgodis och drack bira. Valdemar matade en and med en bröd bit han satte på sitt skosnöre och retade anden med att lyfta foten upp o ner så han fick hoppa efter födan. De var två änder som ville ha. Sen grävde han fram en kruka ur gräset för att träna inför sin arkelogi kurs han ska gå i höst. Han var roligt underhåll. Jag tänkte bada men var rädd för svanen.

Vi gick vidare till mosebacke och tog en öl med utsickt över stockholms gröna karlsson på taket, tak. Spraller Dan o hans finska polare kom. Har saknat hans hopp o stutts! Tyvärr skulle han jobba nästa dag så de blev inge dance place. Vi fotade med hans balla kamera och drack shots för att bli pigga. Sen vart de mörkt och Myggisch kära vän Julius med roliga kläder kom. Han såg precis ut som allas morbror Putte gör (gjorde i unga dar). Skrämmande lik men Mygg tyckte bara att man alltid måste hitta nån i Förströms släckten som ens "ragg" är lik.  Vi  gick till sleven och köpte en chilikorv med chilisås stark senap och mycke ketchup! Mmm :) Tog ett nattdopp vid eriksdalsbadet och det var grymt skönt! Bara jag som insåg de o simmade omkring med sjögräs slingandes runt benen. Jag gick inte ens upp för att de var kallt utan för att jag fick kramp i armarna när man inte kunde nudda botten.

Idag sov jag nästan hela dagen o drömmde konstiga drömmar om kartonger som såg ut som ormar som jag hånglade med. Nu är jag hungrig som en gnu.

See ya.

Kommentarer
Postat av: äckel

fan vilken klockren dröm!



är inte myggish ihop med marcus längre??

2008-07-20 @ 20:37:39
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: Julietta

nopp myrsloken är singel och i farten som aldrig förr ;P he he he he som mathias säger.

2008-07-22 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0