Peace.

Festivalen var underbar, glad, positiv, spontan, röj, drag, öl, folk, trängsel, musik, musik skapande, svettig, kall, mysig, stinkande, bajjamajja, kramig, skrattande, ont i benen, trött, sliten, hungrig, langos-ig, gräsmatta, skavsår, lycklig, gemenskap, shottar, plastglas, munspel, plast spade, rök-ig, pussig och utmattande.
Jag kom in på campingen. Jag levde för stunden. Jag stod bara i publiken till dom jag verkligen ville se, hade ingen "status pricka av lista". Jag var på gott humör och hade energi. Jag träffade så otroligt fint folk. Jag hade skumma seriösa diskussioner. Jag älskade alla... Och jag drack öl för ett år. Mmm :)





















Mer bilder på FingerCharlie@bilddagboken.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Love all the way!

2008-07-03 @ 22:48:07
URL: http://jenniefan.blogg.se/
Postat av: julietta

mmm :)<3

2008-07-04 @ 00:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0