Och hans namn var greve Christoffer Åkerlund KRÅK.

It takes no time to fall in love
but it takes you years to know what love is

Den meningen har flygit runt i mitt huvud mycket på senaste tiden. Jag har plötsligt insett att världens finaste underbaraste människa älskar mig.. mig? Han känner mig kanske bättre än jag känner mig och vi har gått igenom både så mycket skit och så mycket underbart. Och ändå håller vi. Jag förstår seriöst inte hur vi lyckas. Båda våra liv är helt snurriga och upponer vända just nu. Vi vet inte hur vi ska ta oss härifrån. Vad vi ska göra med vår framtid. Hur fan gör man när man har olika önskningar men vill vara tillsammans? <3
 




Kommentarer
Postat av: Annasofia

ni kommer att hitta en lösning, ni ska alltid vara tillsammans för ni är gjorda för varann! nu gråter jag fan igen alltså...

2008-07-05 @ 20:52:14
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: julietta

hahahaha vad söt du är!!

2008-07-05 @ 21:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0