Något att berätta för barnbarnen.



Sommaren springer iväg och ingenting är sig likt och allting är samma sak. Jag börjar känna mig töntig och pateisk som bara pratar om mina drömmar när inget blir gjort på riktigt på något sätt. "Nu ska man leva livet nu är man fri!" Jag gör mindre saker än vad jag någonsin gjort. Eller gör jag? "Alla andra gör." Jag är inte orolig. Jag är rastlös. Jag är trött på mina enformiga tankar och tråk. Därför jag nästan inte vill skriva här före allt är fixat.. Så att säga ;P See ya.

Kommentarer
Postat av: Lina

MEEEEEEEEEEN DU UPPDATERAR JU AAAAAAAAAAAAAALDRIG!!!!! >_>

2008-07-27 @ 23:15:14
Postat av: Anonym

uppdatera mera :D

2008-08-21 @ 14:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0