Hittar saker.

CocoRosie och Crystal Castles är bra musik jag funnit.





Lyssna på
Nirvana - Lake of fire
Rage against the machine - killing in the name

Jag dunkar dom i ett.

Jag sitter hemma hos stoffe själv för tredje kvällen i rad nu för att han är på sundsvalls gatufest och jag har inte råd eller lust att se band o dricka öl just nu efter förra festival helgen. Så jag har ganska tråkigt och får ont i huvet av datorn. Vågar inte gå på skogspromenad för de finns björn här. (haha okej mest för att jag typ kommer bli utelåst av hans päron). Vill ju getta till varmare breddgrader som ni vet vid de här laget. MEN jag måste faktiskt erkänna för mig själv nu... Jag är TYP sugen på hösten. Jag är sugen på färggranna träd, dovt ljus, svala dagar, höst jacka och kall luft i stupen. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0