Blablablablabla.

Jag har fått slappna av i nästan två veckor första gången på typ ett halvår. Här håller jag mig borta så mycke de bara går. Dels för hennes jävla suckande hela tiden och för att jag själv inte trivs i denna inrökta mörka lya. Enda positiva är läget... typ. Hon ser bara allt jag missat på. Inte vad jag gör. Hon slipper mig typ alltid då jag bara jobbat, varit bortrest eller hos kompisar. Ändå hittar hon en smula ost på diskbänken och måste klampa hårt över parkett golvet och sätta på typ alsång på skansen på högsta volym. Nä de är inte överdrivet de måste verkligen vara så att väggarna skakar så man inte kan höra sina egna tankar. Eller så snarkar hon så man inte hör sina egna tankar. Man blir ju en liten rädd mus när hon säger till om saker för hon blockerar totalt och kan inte på något sätt se att hon själv kan missförstå en situation eller ha fel. Men de finns inte i hennes babbel värld. Där finns bara hennes kära telefon full med skvaller. Shit vad skönt de ska bli att flytta. Jag blir typ lycklig var jag än bor för fan!
Annars är livet bra. :)
F.Y.

Kommentarer
Postat av: Annasofia

ja jag vet hur det är att vara inneboende, man får ju fan klaustrofobi, trampar på äggskal är vad man gör, uschamej..

2008-07-11 @ 22:27:42
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0