Life is live nanananana.

Jag är sjuk.
Missar dans lektioner och förlorar pengar när jag inte kan jobba.
Så nu ska jag muntra upp mig själv med en fina-saker-i-livet-lista eller vad man ska kalla det! :)

Tidiga varma sommar mornar när man går ut på en promenad i skogen eller sitter med en kopp te på altanen i någon mysig sommar stuga.
Tystnaden under vattnet när alla ljud rutomkring låter roliga. I badkaret eller när man snorklar bland koraller och Nemo firskar! Mmm :)
Skratt attacker när man tappar andan och det sprutar tårar. och man känner sig helt lugn och bekymmers lös efteråt.
Känslan i eftertexterna efter en riktigt bra film.
Lukten av varm asfalt.
Ljuden från en strand, nöjesfällt, fest när man börjar närma sig.

(Lägger till i listan ju mer jag kommer på. Ge mig tips!)

image20



Kommentarer
Postat av: voi mukulat

oj, jag har tusen tips...

2008-02-25 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0