Babylon are murderer.

Har fastnat i boken "Tomtarnas hemligheter". Handlar om att författarna till boken blir inbjudna till norra finland för att få veta saningen om tomte livet. Deras första bok "Tomtar" hade gjort tomtarna arga, besvikna och fulla i skratt för att människorna tror sig veta så mycket om dom som inte är sant. Så därför fick dom nu blir förvandlade små som tomtar (ca 5 cm) och följa med på en resa genom norra Finland till sibirien för att få veta sanningen om deras liv. Det är mest snygga bilder i boken (därför jag lånade den från början) och den är mysig. Roar mig som fein nu när jag är sjuki!
Ett annat tips är "papas kappsäck" på ettan med Papa Dee. Han reser runt i världen och checking out the music från alla världens hörn. I dagens programm var han i New york där salsa kulturen är stor i vissa delar. Han är skön den där snubben och man får lära sig en massa om "riktig" musik. I första avsnittet var han på Jamaica! Mmm reggae my cup of tea! Verkar helt underbart där borta. Som det där att man inte kan skilja på 10 minuter och 2 timmar, allt bara flyter på och man softar runt. (okej med all ganja i kroppen så... haha! Nä, men ändå.) Sen är det ju mycket otryggt i vissa kvarter också som att vem som helst kan plötsligt dra upp en pikkadoll som om ingenting. Men nångång ska jag bege mig till Bobbans kära Kingston iaf.
Nu ska jag ta mig ett bad. Blubb blubb.

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0