Mrs lovah lovah

Jag alskar mitt liv.

De ar varmt o fuktigt o jag har kopt lite fina sommar kjolar,shorts o trojor. Och ett par solgaljor som jag kanner mig fett cool i. Jag alskar mitt jobb pa jucie baren med alla roliga trevliga ungdomar, jobbar ca 30 stycken sa jobbar nastan alltid med nan ny som tycker de ar roligt att jag kommer fran sverige hehe. Idag ville en snubbe att jag skulle lara honom hur man sager "do you want some bisquits" pa svenska jag fattade aldrig varfor han ville lara sig just de... Jag har blivit grym pa att blanda ihop smootisarna fort och racker over till kunden "thanks have ey gud day maaaan" haha inte i narheten sa cool ar min accent men jag over jag ovar! Har tycker dom bara skandinavisk accent ar gulligt o charmigt o jag gor allt for att forska ova in aussie speak sa att saga. Hanger mycket med svenska tjejer, Dhalia fran daaaalarnaaa som ar sa javla rolig sa jag garvara bara sonder. Och med underbara Emma som jag har sa mycke gemensamt med. Trots att jag vill ova min engelska sa mycke som mojligt sa ar de kul med svenska polers. Vi brukar sitta hemma i Dhalias gamla kak pa sout bank o snackar med knark gubben hon bor med som driver med var dialekt och skriker pa tyska jag var as radd for han forst men han ar en godhjartad man med ett hart liv sa vi kollar mest pa varandra o garvar at avd fan han snackar om riktigt underhallande. Palmbladen sticker in genom fonstrena och man ser Brisbanes lampor lysa i morkret. En kvall var vi pa pool party hos nagra brassar och en annan pa student fest vid floden i stan. Med Emma gar vi pa beach house fest dar man faktiskt kommer in med thoungs (flipflop) och kakar sushi varje dag for att de ar sa billigt. Vi hittade en as mysig park haromdan o gick pa djungelsafari (kolla bilder pa fejjan) satt o pratade om livet pa en parkbank med tva killar pa andra sidan som spelade gitarr o sjong. Traffade Jim i pa party gatan i the vally och vi akte ner pa cold cost och dunkade funk i hans bil. Lag o glassade pa en vit strand i nagra timmar (innan de blev storm o spa regn) o tog fula foton. Han har stra hatt piercing i navlen och nasan och likar faktiskt Heat Ledger lite!!!!! Inget skamt. Han lever for sin skateboard ska tvinga han o lara mig lite coola tricks :P Har i huset har vi galna fester o killarna slanger agg i varandras sangar o badar med sin mobiltelefon. Jag har en miljon myggbett pa mina fotter och vi har en feeeeet spindel i huset som alla ar radda for forutom jag typ hahaha. Nu ar de val runt 32 grader ute, jag ska nog in till city o bada i nan pool med lite folk o dricka vin o njuta av att allt ar sa javla soft. Pa tis kommer min babe Maria o hon kommer alska detta paradis :) 

Peace maaaaan!  

Kommentarer
Postat av: Elisa

Omg fan vad avundsjuk jag blir!!! jag vill cokså för fan!

2008-12-07 @ 12:57:45
Postat av: Helene

Du verkar ha The time of your life därborta. Härligt att veta att du har det bra.

2008-12-08 @ 16:54:20
URL: http://fudgie.blogg.se/
Postat av: julietta

ja de ar underbart :) vill ju veta mer om hur ni har de oxa skriv till miiiiig!! hur ar london helene? puss sotnosar <3

2008-12-10 @ 13:18:34
Postat av: J

Ja fan.. man börjar ju nästan känna att man ba vill dra till er nu ba hänga ett tag. Fucking sämst väder och sket mörkt!

2008-12-10 @ 21:36:35
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: Maria

tjeeena joolia

fan vad najs att du har roligt :)

saknar både dig och maria nu. vad har ni för dig för kul?

2008-12-15 @ 22:33:13
URL: http://bionicleman.blogg.se/
Postat av: Linan

HÖÖRRÖÖÖ DUUUUUUUUUUU!!! LADDA UPP OFTAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE



berätta vad ni gör?! BERÄTTA VART NI SKA FIRA JUL?! VAD KOMMER HÄR NÄST=!=?!=! HALLÅåÅååååÅ å å åå å ååå åå åå å å å å å å åå åå å åå å å å å

2008-12-16 @ 22:23:05
Postat av: Elisa

Hahhaha jag håller med Lina för fan!!!!!! :D

2008-12-17 @ 16:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0