Plötsligt händer det.

Nu händer det. I can feel it. Jag vill inte sätta ord på det. This Focking Förändring. Äntligen. Jag måste hålla andan för att inte pusta ut för tidigt. Plötsligt betyder allt allt och ingenting. Hur kunde jag förändras så mycket? Är jag jag? Sen när betydde inte de viktigate så mycket alls mer? Jag är på väg nu och känner mig nästan fri. Fan vad segt det kan gå. Men sen plötsligt händer det. Livet är bra coolt. Jag behöver omges as folk med drömmar och viljekraft. Komma bort från allt klagande och förvirring. Jag kanske är ego. Men jag har bara det här livet och det kan bara gå på ett sätt så bäst att styra det åt mina drömmar och ingen annans. Jag vill att det ska vara soft, chill, nice.

Kommentarer
Postat av: Annasofia

fint skrivet, särskilt; "Plötsligt betyder allt allt och ingenting. Hur kunde jag förändras så mycket? Är jag jag? Sen när betydde inte de viktigate så mycket alls mer?"

2008-09-03 @ 16:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0