Mä.

I morgon är det min födelsedag. Jag blir 20 barre och får handla sprit. Jag tror jag har glömt hur den där speciella pirr känslan känns som man hade när man var kidd. Jag hoppas jag blir rik. Här hos pappa bor jag i ett ganska stort rum, äter frukost ute på morgonen, vi har får som bäar som fan när man går förbi och säger hej, dom är tjocka och ser ut som kossor. Igår hade vi städdag hela dan o sen badade jag bastu.
Den här sommaren har det inte blivit mycket beach life. Men jag har vart på massa roliga partyn. Så jäla mycke party. Nä fy vad jag är seg i bollen idag. Lägger upp några bilder på mig o Fina Lina. (Linas pics)




Fina Lina.


Kommentarer
Postat av: Lina

aaw... kanske inte världens finaste bild på en fin lina xD HAHAH meeen tack söötis!<3

2008-08-24 @ 17:50:48
URL: http://tantlinasbod.blogspot.com
Postat av: Anita

Grattis! på din födelsedag.Kram Anita

2008-08-25 @ 10:48:58
Postat av: Anonym

blå lotus, är det där ni sitter? :)

(grattis i efterskott^^)

2008-09-01 @ 23:07:18
Postat av: amna

(det var jag som skrev men glömde skriva namn)

2008-09-01 @ 23:08:12
URL: http://handwriting.blogg.se/
Postat av: Julietta

Tack anita :)



Ja precis så heter de, råkar alltid säga blå lagunen.. ;P Träffade en kille på söder i lördags som heter nått på J som kände igen mig sen 4 år tillbaka helt stört, men iaf när jag sa att jag kommer från Nynäs så undrade han om jag kände en Amna.. De var lite kul :P

2008-09-02 @ 00:39:37
Postat av: Amna

hahah, du skojar? :D gud, så lustigt.

2008-09-02 @ 20:34:56
URL: http://handwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0