Lalala

Igår var jag i Nynäs och gjorde två roliga saker. Ett: jag var på "Esteternas dag", kollade på deras grymma konst, pratade med gamla lärare som retades lite att man säkert lagt ner sina kreativa sidor efter skolan (som folk tydligen brukar göra..?) och jag fick känna mig lite stolt när jag "skröt" om allt mitt dansande. Lasse var pigg och i farten som förr vilket var härligt att se. Musik ettorna var i klass med treornas musiker om inte bättre.. Alla äldre var lite pissed på dom för att dom redan var så duktiga. En tjej i tvåan sjöng som en gud. Dansarna dansade inte så mycket och jag blev helt ärligt (förlåt) inte så impad. Dom var inte så tajta och de var lite tråkigt. (och dom har ju oxå bara en danslärare som är nära att kola (hahaha förlåt!) som bara kan balett och inte har nån koll på dom andra dansstilarna. Sen kan de ju inte vara så kul att dansa framför musikerna medans dom sjunger så dom hamnar lite i skymundan.) Iaf så var det mysigt och lite sorligt att vara "tillbaka". Jag och mina polers fick en tom känsla av att allt de där nu är bakom oss och aldrig mer kommer igen. Alla flummiga påhitt i skolan, vår klass som blev tajt precis i slutet av trean och alla skojigheter estetarna fick hitta på. Jag vill inte tillbaka men jag blev nostalgisk. Jag måste helt klart fortsätta med något estetiskt på en folkhögskola eller liknande. Så ljuvligt som min kära kusse brukar uttrycka det med grov ålänska.

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: götelabörg

Vadå, så du tycker inte Marre Muscha är bra på dancehall eller??! Fan hon är ju grym, chassé chassé liksom!...

2008-04-25 @ 20:44:34
Postat av: julietta

hahahahahaha!!! marre muscha!!!! och hennes ticks i läpparna är så hett!!

2008-04-28 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0