Falu röfärg.

Jag ser ut som hon pimpinetta i desperata hemmafruar nu.. Eller pippi långstrump eller lilla My kanske. Har jätte rött hår. Skulle bli blont med rött i. Men fick en tid i nästa vecka för att fixa till de, så kan leva med det här ett tag. Det är en snygg färg men jag ser så blek ut och vill ha mycket ljusare hår. Känns skönt att jag gillar de igen, var så svårt med mörkt hår när min utväxt är vit. Men det är kul att smaken ändras. Roligt att byta look lite då och då.
Ikväll kommer ståff :) På lördag är de inflyttnings ferre hos Mio. Jag har ett sår i näsan som svider som fein för att jag tog ETT sprut av marias nya parfym (basted..!! haha) IGÅR på morgonen. Shit pomfritt. Nu ska jag tvinga ut någon i solen.

Gissa låten!
"aj a baschsigörl. ina baschi vöööööö-örld. lifa-plasick if faräscihis" (så sjöng iaf jag den när jag var 10 barre!)

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

"im a barbie girl" för fittan!! haha
Det låter riktigt coolt med riktigt rött på dej! när jag läste det så blev jag lite exalterad känner jag! jag har en känsla av att jag kommer gilal den färgen på dej!! (kanske för att jag egentligen själv skulle vilja prova men e för feg så jag kör på svenneblondt forever) ses på lördag!!
kram

2008-04-17 @ 18:50:17
URL: http://boobsie.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har också ett sår i näsan, nu går det fan för långt med likheterna! ;)
knallrött är ju klockrent, det har jag själv funderat på - men till hösten! (i sommar är det blondino som gäller ihop med brännan)
haha sandra skriver alltid så roligt för övrigt...

2008-04-18 @ 09:09:08
Postat av: Anonym

ps. kram från annasofia, glömmer alltid...

2008-04-18 @ 09:09:40
Postat av: Anonym

ps igen: nu har jag kommenterat som en sate, så det är bäst du kollar alla dina gamla inlägg...

du skriver ju riktig lyrik ibland förresten, vackert. =)

/sis (lav ya forevah)

2008-04-18 @ 09:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0