Sluta spraya hårspray och ge mig en tygväska.

Det är tydligen mode att vara stressad och upptagen för då verkar man populär och häftig. Springa omkring med sin latte på stan som en hollywoodstjärna och bli utbränd vid 25. Jag är väldigt inne iså fall, om man bortser från att jag är stressad för att jag inte har så mycke att göra..
Och sen får vi ju inte glömma att miljön nu är mode (ja annars skulle man ju inte bry sig om den.. hallåue!). Så då visar kändisarna (som är dom viktiga människorna här i världen.) att dom numera byter ut sina handväskor mot tygpåsar för att de är mer miljövänligt. Ja det är väldigt miljövänligt att producera ännu mer skit istället för att visa att man bryr sig om miljön genom att använda alla tusen väskor man redan har...

Hjälp.image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0